feb
5

| Szerző: parapp | 1:57 pm


talicskán szállították az agyakat

(ágyakat)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://parapp.blog.hu/api/trackback/id/tr60924393

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gery · http://gery.blog.hu 2009.02.05. 14:13:49

Elmentem ma a pékségbe, kértem egy fél kiló kenyeret és egy gyereket. Az eladó kezembe nyomta a csecsemőt, de megkérdezte, hogy biztos nem tudok-e várni holnapig, mert akkor érkezik a friss szállítmány. Mondtam, hogy nekem most kell, mert nagyon egyedül érzem magam. Láttam arcán a megvetés jegyeit, miközben átnyújtotta a zacskózott cipót.
- 314 forint lesz. - mondta.
Miközben fél karomban fogtam újdönsült szerzeményeim, kikerestem a pontos összeget. Végig az zakatolt a fejemben, hogy milyen drága lett a
kenyér manapság.
süti beállítások módosítása